mangasystem
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


forum manga
 
AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur ...
Voir le deal
600 €

 

 Quizilla

Aller en bas 
+4
SadSetsuna
Yoh
Shini
Sae-chan
8 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMar 14 Nov à 0:03

oui je sais j'ai honte Mr. Green

jai pas mal de manga/anime en cours en ce moment... jdois continuer a regarder FMA ainsi que les Hajime No Ippo que Yoh doit me passer... VITE JE VEUX SAVOIR LA SUIIIIIITE Very Happy et bien d'autres ^^
Revenir en haut Aller en bas
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMar 14 Nov à 6:21

lol cool merci d'avoir participé ^^

Un autre!! ^^ De elfen lied

http://quizilla.com/users/chaosd1/quizzes/Which%20Elfen%20Lied%20personality%20are%20you%3F%20(Version%201.1)

Have fun Razz

Mon résultat:

"The Merciless Killer"

A mutation in human genetics, Lucy is a Diclonius. Easily identified as having horns on their head, Diclonius also have the ability to use psychic-powered invisible arms, called "vectors" that are able to manipulate, as well as slice through objects. Although not intended for use as weapons, Lucy is an anomaly. She uses her vectors to dismember anyone who comes within range, deflect bullets, and toss even the most harmless-seeming of objects with lethal, pinpoint accuracy. Seemingly devoid of all emotion, Lucy kills anyone that gets in her way all without cracking a single facial expression. She enjoys torturing the innocent, tearing humans limb from limb while staring them in the face the whole time. She believes herself to be the next step of human evolution, and is bent on both eradicating humanity and furthering the existance and survival of her kind. Yet, as well as she fits the definition of evil, within her mind is the innocent, and child-like Nyu. Could this be the key to ending Lucy's reign of terror, or is it merely her repressed set of emotions trying to live on their own?

Getting Lucy as a result means one of many things. Perhaps you are sick of the way the human race is turning out, and wish to wipe it all away. Maybe you feel as if you are greatly superior, and everything else just doesn't matter. You could be a strong believer in "survival of the fittest." Perhaps you just like picking all the evil sounding answers in these quizzes. It's anyone's guess.

Your polar opposite is Nyu
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMar 14 Nov à 6:45

c'est quoi cette blague OO !! le test est en anglais c de la triche >.>


Quizilla - Page 2 1119675768_edquiznana
You are most like Nana.

"The Tortured yet Obedient Pacifist"

Also known as "Number 7", Nana is a Diclonius like Lucy, but that's where the similarities end. The anomaly she possesses is her unwavering pacifism. She refuses to harm or kill human beings, regardless of her orders, even if she is otherwise very obedient. Nana prefers diplomacy to conflict, and will always try to talk her way out of a situation before resorting to the use of her vectors. She has gone horrific physical torture as a means of testing the strength of the Diclonius mutants, and has been given the false pretense that she is the daughter of Chief Kurama. Nana looks up to Kurama just like a child would to their father, and strives to carry out his orders without fail. While Kurama acts as if he sees Nana as more of a tool than a daughter, it's quite obvious that he does in fact care for her deeply. This deceptive, yet very real connection is the only thing keeping Nana sane, for without it, she would have suffered a mental breakdown very early on. It's this same connection that might cause her to go against her better judgment...

As Nana, you may be highly dedicated to your job or your friends and family. You also may possess a pacifist nature, choosing to end arguments with soothing words rather than swung fists. You might also believe in the good of mankind. See? This quiz isn't all about death and violence!

Your polar opposite is Bandoh.
Revenir en haut Aller en bas
Yoh
Dieu du post
Yoh


Nombre de messages : 2639
Age : 35
Date d'inscription : 16/03/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMar 14 Nov à 11:05

Quizilla - Page 2 1119675218edquizlucyzv7

You are most like Lucy.

"The Merciless Killer"

A mutation in human genetics, Lucy is a Diclonius. Easily identified as having horns on their head, Diclonius also have the ability to use psychic-powered invisible arms, called "vectors" that are able to manipulate, as well as slice through objects. Although not intended for use as weapons, Lucy is an anomaly. She uses her vectors to dismember anyone who comes within range, deflect bullets, and toss even the most harmless-seeming of objects with lethal, pinpoint accuracy. Seemingly devoid of all emotion, Lucy kills anyone that gets in her way all without cracking a single facial expression. She enjoys torturing the innocent, tearing humans limb from limb while staring them in the face the whole time. She believes herself to be the next step of human evolution, and is bent on both eradicating humanity and furthering the existance and survival of her kind. Yet, as well as she fits the definition of evil, within her mind is the innocent, and child-like Nyu. Could this be the key to ending Lucy's reign of terror, or is it merely her repressed set of emotions trying to live on their own?

Getting Lucy as a result means one of many things. Perhaps you are sick of the way the human race is turning out, and wish to wipe it all away. Maybe you feel as if you are greatly superior, and everything else just doesn't matter. You could be a strong believer in "survival of the fittest." Perhaps you just like picking all the evil sounding answers in these quizzes. It's anyone's guess.

Your polar opposite is Nyu
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMar 14 Nov à 20:24

le pire c qu'en realité je serai + comme lucy que comme nana... >.> enfin ce sont des fille donc en fait je ne peux etre aucune des deux, faut que je fasse le test pour essayer d'avoir kouta >.>

j'ai reussi du presque 1er coup !! XD (en fait je sais pas pourquoi mais quizilla a bien decidé de me foutre sans arret nan, a part pour cette fois XD)

Quizilla - Page 2 1119675585_dquizkohta
You are most like Kohta.

"The One with a Harrowing Past"

Kohta's life has not always been good to him. The day he saw Yuka last was the day his world became turned upside down. He lost both his father and his sister to unfortunate circumstances. Kohta has spent a lot of time trying to forget about those times, but moving into his new home and seeing Yuka again has forcibly brought back many of those unwanted memories. Now with Nyu's sudden entrance into his life, he feels he now has someone to look out for. Still, the haunting memories that return with each keepsake or momento he finds, cause his head to remain in the clouds. While he knows that something definitely wrong is going on, he seems nearly oblivious not only to the advances of Yuka, but to the very real danger that he's in. Kohta is trying to look to the future, but his past might be even much closer than he realizes.

You too, may be thinking a bit too much about your past and trying to shove it out. You may just agree with Kohta's instinctual protective nature. While it's not a good idea to cling to the past, repressing it entirely is even worse. You never know when things will come back to you, and if your not prepared to deal with it, things could once again turn out as bad as they were. Wishing you could go back and change your answers? Well, your browser comes equipped with a back button. Life does not.

Your polar opposite is Yuka.
Revenir en haut Aller en bas
Guru
Modérateur démoniaque
Guru


Nombre de messages : 867
Localisation : I WILL BE BACK
Date d'inscription : 04/01/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 1:49

moi j ai eu Yuka ^^ comme jsuis trop nul en informatique et que j ecoute pas les conseils de Sad ben zavez ni le texte ni l image XD
(z aviez qu a avoir Yuka aussi X(
Revenir en haut Aller en bas
http://www.zeguru.over-blog.com/
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 3:59

oooh t'es nul Guru!! T'as qu'à copier et ensuite coller le texte =___=

Désolée, j'arrive pas à trouver des quizilla en anglais... Sad
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 4:09

mdr Guru XD

bah ils sont deja en anglais Sae Oo
Revenir en haut Aller en bas
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 4:17

o.0 eeh je voulais dire en français!! ¬¬ *idiote...*
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 4:33

roh mais non !! >.<
Revenir en haut Aller en bas
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 4:46

>.< raah gomen!!

http://www.quizilla.com/users/annalaniaise/quizzes/Quel%20personnage%20de%20Nana%20es-tu?

Celui-ci est en FRANÇAIS!! *fait une face tout fière*

Moi j'suis Nana ^^
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 5:00

c rien ! ^^

moi aussi XD !!

(précisons Osaki et non pas Hachi XD)
Revenir en haut Aller en bas
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 6:24

^^ oops j'avais oublié de préciser (o.0 ça m'aurait étonnée d'avoir Hachi comme perso...)

J'vais vous bombarder de questionnaires ^^ (et ils sont en français aussi!! ça vous dérange pas ein? et oubliez pas de faire celui de Nana ^^ )

Quel Homonculus êtes vous?

http://quizilla.com/users/Envymel/quizzes/Quel%20Homunculus%20es-tu%3F%20(http%3A%5C%5Cenvydetoi.free.fr)/

Moi j'ai eu Lust

Je suis ambigue mais réfléchie, je ne me bat que pour mes intérêts personnels.

Quel élément êtes vous?

http://www.quizilla.com/users/NarcoticSnake/quizzes/Quel%20element%20etes-vous?

Vous etes les tenebres...
Glauque et mysterieux, vous decrire releve de l'impossible.
Les tenebres n'existe que grce a la lumiere. Sans chandelle, nous n'etes rien...
Vous laissez voir aux autres exclusivement ce que vous voulez qu'ils voient. Vous portez de nombreux masques, tous visant a entretenir les noiceurs autour de vous...

eeh ok bon j'arrête ^^
Revenir en haut Aller en bas
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 6:36

comme tu l'as deviné Sae... jai les meme que toi XD !

Quizilla - Page 2 1115218289_test_lust
Tu es Lust!


Quizilla - Page 2 QuizzDarkness_at_Bay
Vous etes les tenebres...Glauque et mysterieux, vous decrire releve de l'impossible.Les tenebres n'existe que grce a la lumiere. Sans chandelle, nous n'etes rien...Vous laissez voir aux autres exclusivement ce que vous voulez qu'ils voient. Vous portez de nombreux masques, tous visant a entretenir les noiceurs autour de vous...
Revenir en haut Aller en bas
Mady
Maïtre d'armes (niveau 35)
Mady


Nombre de messages : 444
Age : 36
Localisation : sous mes cheveux et dans ma chemise (il parait que ça me va bien,surtout celles de mon pere....)
Date d'inscription : 14/07/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 15:48

bon alors....
chez Nana je suis...Nana (dans peter pan aussi tiens?!...et oui je joue le chien...aucun rapport je sais!)



chez humonculus je suis....Quizilla - Page 2 1115218289_test_lust et oui!




et comme élément je suis... l'eau!!
Quizilla - Page 2 Quizwater
Vous etes l'eau!
Selon les Chinois, l'eau serait l'element le plus puissant. La raison est que, l'eau est adaptable. Si nous la mettons dans un verre d'eau, elle prendera la forme du verre. Vous etes comme l'eau. Aucune situation ne vous echappe. Vous etes capable de toujours vous y faire. Tout comme la riviere, qui vient a reduire les roches en poudre, votre patiente detruit les obstacles devant vous.


et voila....rien a rajouter
Revenir en haut Aller en bas
http://www.madylecastor.skyblog.com
Yoh
Dieu du post
Yoh


Nombre de messages : 2639
Age : 35
Date d'inscription : 16/03/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 16:14

Tu es Nana Osaki !!!! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Mady
Maïtre d'armes (niveau 35)
Mady


Nombre de messages : 444
Age : 36
Localisation : sous mes cheveux et dans ma chemise (il parait que ça me va bien,surtout celles de mon pere....)
Date d'inscription : 14/07/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 16:22

voui
Revenir en haut Aller en bas
http://www.madylecastor.skyblog.com
SadSetsuna
Vampire
SadSetsuna


Nombre de messages : 2069
Age : 37
Localisation : Pas où je désire être..
Date d'inscription : 14/12/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 19:04

lol tu lis Nana, Yoh ? ^^
Revenir en haut Aller en bas
Yoh
Dieu du post
Yoh


Nombre de messages : 2639
Age : 35
Date d'inscription : 16/03/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeMer 15 Nov à 20:06

nan jen ai meme jamias feuilleté un mais dapres le test ben jsuis nana ...
mais qui estce ??? Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Revenir en haut Aller en bas
Guru
Modérateur démoniaque
Guru


Nombre de messages : 867
Localisation : I WILL BE BACK
Date d'inscription : 04/01/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeJeu 16 Nov à 4:06

Guru egal a lui meme: Envy en homonculus et Tenebres en elements, jvous jure que je ne reponds sans tricher pour avoir ces trucs la!!

(c est qujsuis fait pour eux Wink)
Revenir en haut Aller en bas
http://www.zeguru.over-blog.com/
Shini
Sensei
Shini


Nombre de messages : 935
Age : 33
Localisation : Où j'aimerais ne pas être
Date d'inscription : 01/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeJeu 16 Nov à 6:20

J'ai eu envy sur le premier (mon perso préféré
sur l'autre (sur le meme site :quel perso fma etes vous) je suis
Quizilla - Page 2 1146754284_t_edward
Edward

Un quizz sur quel perso de Prince Of Tennis vous etes! http://www.quizilla.com/users/helene08/quizzes/Which%20Prince%20of%20Tennis%20character%20are%20you?

j'ai fais 3 test différents et j'ai eu:
-2 fois Tezuka (c'est le capitaine super fort de l'équipe toujours sérieux et c'est pas mal tout)
-1 fois Kikumaru Eiji (Il aime déranger les gens et a un style de tennis accobatique) (je l'aime bien ce perso (aimer pas gay mais du genre il est cool lol)

(je suis un mélange des 2 et c'est un peu vrai pourtant XD je suis pas un fou des quizz je pointe juste la réalité)
Revenir en haut Aller en bas
Yoh
Dieu du post
Yoh


Nombre de messages : 2639
Age : 35
Date d'inscription : 16/03/2005

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeJeu 16 Nov à 11:42

Quizilla - Page 2 1108925065arainuiiel3

You are Inui Sadaharu. Before Ryoma and Kaidoh defeated him, Inui was the third man of the Seigaku tennis team. You are a very intelligent, calculating person, and are good at deciding what it's gonna take to reach your goals. You're dedicated to your work, and are always weighing options and thinking things through

jm pas sa gueule .... Boulet Boulet
Revenir en haut Aller en bas
Shini
Sensei
Shini


Nombre de messages : 935
Age : 33
Localisation : Où j'aimerais ne pas être
Date d'inscription : 01/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeJeu 16 Nov à 18:54

Quizilla - Page 2 1081946182_DAnimeSitequiz-inui
(Inui avec sa recette préféré :Inui's Special Remix Juice (tu veux pas y gouter)
Quizilla - Page 2 POTV4SHSP5 ('a gauche de la photo c'est Kaidoh et a droite Inui :þ)

Quizilla - Page 2 Tezuka006nb le perso que j'ai eu Kunimitsu Tezuka.
Quizilla - Page 2 39724_39729 l'autre perso que j'ai eu Kikumaru Eiji.

les 2 sont génial XD
Revenir en haut Aller en bas
Sae-chan
Dieu du post
Sae-chan


Nombre de messages : 1875
Localisation : clouée à un mur
Date d'inscription : 03/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeVen 17 Nov à 4:56

You are Kaidoh Kaoru! You're also a little scary...! You're a dedicated person and train vigorously, therefore you are quiet powerful. Often, people are intimidated the first time they look at you, but the ones that do not cringe get a lot of respect from you. You're not really a people person, but your team loves you.

Il est bien? ^^
Revenir en haut Aller en bas
Shini
Sensei
Shini


Nombre de messages : 935
Age : 33
Localisation : Où j'aimerais ne pas être
Date d'inscription : 01/06/2006

Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitimeVen 17 Nov à 6:12

Nan il te va pas bien XD tu intimides pas les gens qui te vois pour la premiere fois XD. Kaidoh se croit comme un serpent en passant :þ c'est pas genial :þ a longueur de journée quand il a rien a dire il dit: tsss (bref il essai de faire le bruit du serpent a sonnette) mais il est drole avec Momoshiro, et il est fort mais surtout en double avec Momoshiro.http://video.animeepisodes.net/category/Prince+of+Tennis/43/1970401a-4649-43b7-8ffd-c0daf1419ad8.htm on le vois combattre contre Echizen episode 4 et 5 :þ si vous etes interresser a savoir quel genre de perso c'est :þ
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Quizilla - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quizilla   Quizilla - Page 2 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Quizilla
Revenir en haut 
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
mangasystem :: Autres :: Espace bla bla-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser